inte alltid lätt

Jag älskar min älskling såå mycket men det gör det inte lättare och leva med en missbrukare. Jag skulle ge mig själv för att veta att han skulle kunna få ro i sin kropp. Men jag kan inget göra, det är såå jävla frustrerande att inte räcka till för någon man skulle kunna ge sitt liv för. men jag gör mitt bästa för att stötta och finnas till hands utan att sänka mig själv!!
Vi har ju två underbara fina barn hos oss och det måste stå på första plats, de är bara oskyldiga barn!! De har massor och gå igenom innan de står på trappan ut i livet.

Joo men vi får ta en dag i taget och idag har jag bestämmt att det ska bli en fin dag. Ska sitta i solen och umgås med människor jag tycker väldigt mycket om. Slå det ni <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0