Oh my...

I morgon händer det, jag är sååååå nervös så jag tror jag vill kräkas. Det är inte mysigt! Men jag längtar så till att få vara i hans famn igen, bara han och jag, inga väggar som har öron och bara frihet runt omkring oss :)

Ja så har 2 ½ år gått, kan knappt fatta hur det kunde gå så snabbt. Eller gick det snabbt?! Men nu är vi här iaf.

Annars så är det inte mycket som händer just nu. Adrian har varit hostig och snorig, allmänt hängig så vi har varit hemma men i morgon ska han få gå till skolan så han hinner leka av sig lite och få andas friskluft :P

Tack syrran för att du varit här varje dag och gjort dagarna lite mer intressanta, jag får ju damp av att sitta hemma instängd =)  Och jag lovar att jag kommer hänga hos dig iaf, även om my lover är hemma =)

Japp så är det, kommer bli mycket nu men det fixar vi, eller hur?!

Ut i det underbara vädret tänker jag smita en stund idag, solen ger än mycket positivt <3

Puss på er söta   

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa bäst för dig att du kommer hälsa på här :) Eller ni :) Puss

2009-04-01 @ 19:45:04
URL: http://theangeleyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0