Du & Jag i dag <3

Japp strax ska jag åka och hälsa på kallsan, ska bli mysigt och stänga in sig nu när dte är sånt här tråkigt snöoväder. Jag hade hoppats på vår men det var väl för mycket begärt =(  Skulle egentligen redan ha åkt, men tydligen var Ingalena magsjuk så kunde ta det lite lugnt nu och hinna få i mig lite frulle med. Jga har inte varit magsjuk i år och det är för bra för att vara sant. Peppar peppar ta i trä, jag vill inte bli det nu!!! Alla har verkligen varit sjuka utan vi, helt otroligt!!

Annars så rullar allt på som vanligt. Men jag träffade Mia och hennes son Albin igår. Så söt, lik sin far som bara den men mammas ögon så klart =) Var kul och se dom, blir ju inte så ofta nu när det flyttat.

Nää nu hinner jag inte skriva något mer måst goooo..

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0