Pepparkaka, kanske?!

Sitter här och spelar Yatzy, har inget liv! Nää men har inte gjort mycket idag inte, solat och slöat med syrran först sen helena en sväng. Det var ju trevligt iaf =)
Försöker få lite färg på min bleka kropp, hoppas jag lyckas snart. Slutar väl med att man får cancer med =/
Längtar tills på lördag då vi ska festa till lite, ska bli kul. Synd bara att jag inte kan ta några foton!!!! Min kära syster har nämligen tagit sönder min kamera =( Vill gråta men va fan gör det saken bättre. Det var ju inte direkt med mening...

Nää ska ta och spela lite till och sen kolla tv. Hoppas på ett besök hos Hanna i morgon om hon nu vill ha oss där?! Ska först sola igen och sen träna sig lite med.

Puss och kram så länge .


28 dagar kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0