White Trash beautiful...

Ja vad säger man, är sämst på att blogga igen. Har massor i skallen, försöker bara att ta mig igenom dagarna.
Jag borde vara världens lyckligast men jag är Livrädd!!
Nu är det bara tre vardagar kvar sen är han hemma, pust vilket kämpande och mixtrande det har varit men nu är den stora dagen så nära och jag är rätt störd.  Har väntat så länge så att jag typ glömt bort vad det var jag väntade på. Jag kommer inte ihåg hur det brukar vara eller hur vi brukar vara. Kanske är det bra för det har inte varit bra mellan oss på år och dagar så ett nytt kapitel vore ju på sin plats. Jag vill inte tänka så mycket framåt men hur gör man inte det då!!! Berätta för mig, jag vill gärna veta. Vaknar upp på nätterna och drömmer att han skrattar mig i ansiktet och berättar vilken loser jag är. Funderar om det är mina egna tankar om mig kanske. Är jag en Loser som väntat på något som bara är ett osäkert kort? Är det inte dax och vakna upp ur denna dröm och gå vidare,, mycket tankar men jag har ju ett hjärta med och de är inte redo att ge upp. Älskar ju honom <3  Jag vill verkligen ge honom och oss en chans, annars kommer jag undra hela livet. Jag kör en dag i taget... hahah det låter ju bra iaf!! 

Japp nu vart det massor med blaj, o 


Kommentarer
Postat av: haniki

du är ingen loser bara för att du kämpar för kärleken, det måste man göra! :)

kram gumman <3

2009-03-31 @ 11:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0