Ingen mår så bra som jag...

Fan vad underbart, jag mår bra =) Är så hungrig så jag tror att jag skulle kunna äta en ko eller något. Jag har inte haft en sån här morgon på över en månad nu och jag är såå glad. Jag ser äntligen ljuset i tunneln och jag är så glad att jag nästan gråter. hahaha....

Det har varit en jobbig och intensiv väg men se här jag står fortfarande och ett leende på läpparna, fan vad jag är grym!! Tack ni underbara vänner och familj som funnits där och hjälpt mig. Ni är underbara <3

Idag ska jag ner till Adrians farmor och farfar, hahah skumt och inte säga svärföräldrarna =P Men de kommer typ alltid vara min familj iaf =) Me like them alot!

Ska iaf tvätta och njuta lite i solen hade jag tänkt. Sen ska jag bara gör det som faller mig in, japp jag är tillbaks =)

Puss på er   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0