Nu har det hänt..

Japp igår var dagen då det hände. Nu är man singel och icke sambo och allt sånt. Det är piss jobbigt och jag vill gråta och allt sånt men det funkar inte. Jag har bestämmt mig för att ta en dag i taget och vi får se hur vägen blir. Tråkigt att efter såååååå måååånga ååår gå isär men va fan man kan inte kämpa själv liksom. Om man inte får något tillbaks så blir det lite jobbigt. Vi har helt enkelt växt ifrån varandra. AAAaa sant och det är bara och gilla läget.

Idag ska iaf jag och syrran åka till mammsen och fika och lite sånt, skönt och ha saker och göra. Få se om man kan få i hop en kubb hos hanna senare, hade varit skoj. Men en bakis fredrik och två galna mammor kanske inte blir det bästa =P hahah vi får se helt enkelt!!

Ut i solen ska jag nu, puss på er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0