samma lika..

Idag har jag sååå mycket att göra så jag knappt vet hur jag ska få allt och gå ihop. Vill helst av allt försvinna en stund och komma tillbaks när allt är över. Men så funkar det inte!
Känner mig ledsen idag och jag skulle gärna vilja gråta en sväng, men illamåendet tar över och allt blir bara en röra.
Usch vad jag är trött på att sitta och tycka synd om mig själv men jag vet inte hur jag ska komma loss. Är pigg och tycker livet funkar en stund sen faller man tillbaks till det mörka och tråkiga igen.
Hoppas verkligen på att det blir bättre snart, för jag vill kunna skratta och ha damp och allt sånt som jag mår bra av!! Jag längtar efter den dagen. Den lär ju finnas där framme någonstans.

Det är snart dags för att styra sig till badkaret och fräscha till sig, ska till mamma och fira henne. Kan bli skönt och komma iväg.  Bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0