Är jag tillbaks eller inte?!

Fick bara lust att skriva något. Var väldigt längesen. Hösten är här och saker och ting har förändrats. Jag pluggar för fullt igen efter sommaren och har praktik på Ortopeden och trivs bra. Blir inte mycket tid hemma och över till något annat men det är de värt. Det kommer ju bli bra senare =)
Har även träffat en person som jag tycker om väldigt mycket. Det känns jätte bra och jag kör på mottot en dag i taget. Var längsen jag hade ett nytt förhållande så man är ju lite ruckig i början. Nybörjare igen hahah =P
Ja annars flyter det på som vanligt. Skriver mer senare tror jag, börjar få lite bråttom, vill ju inte missa bussen. Min lärare kommer ju till praktiken idag så det vore ju snyggt och komma försent för första gången just idag.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det va på tiden du uppdatera lite :)

2009-09-16 @ 13:21:19
URL: http://theangeleyes.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah eller hur =P

2009-09-17 @ 07:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0