En sån där onsdag...

Idag är en sån där dag då jag gärna fastnat lite längre i sängen och sen vaknar och lyssnar på massor av musik och bara lallar omkring och funderar. Jag har såna dagar då jag gärna är för mig själv och bara tänker och inte tänker. Jag behöver ha såna dagar. Men snart ska börja stila till mig för att möta syrran vid 11. Har sedan praktik igen vid 14 tills kvällen. Jag har kommit på varför jag inte bloggar längre, det finns ju typ inget och skriva! Just nu är det bara plugg och praktik som gäller. Har väl lite mysiga stunder där i mellan med folk jag tycker om men annars så är det inte mycket mer. Var iaf i badhuset i måndags, är impad över att jag badade överhuvudtaget, är ju VÄRSTA badkrukan. Men tror att det vart Tobbe som fick ta den största delen med Adrian i vattnet. men det var skönt och göra något och inte bara ha massor med måsten i huvudet hela tiden. Är ledig i helgen med så hade tänkt och försöka ta mig tid och gå på bio och sen bara vara med familjen. Hahha men jag somnar väl endå, har blivit duktig på att sova nuförtiden =) Måste ta och skynda nu men ... pusss


Grabbarna bus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0