Livet är bra underbart!

Gravid med ett jävla illamående, och en underbart tjurig man. Kan det bli bättre? Hahha så ser mitt liv ut just nu. ..

Jag är super glad för att jag har en lite kämpe i min mage, en underbar son och en fin pojkvän men just nu är det lite kajkon om man kan säga så.

Jag har lust att slita mig loss, flyga min väg och dansa på molnen och skrika ut det jag känner. Allt är upp och ner, mår såååååå illa så jag inte kan njuta av gravidteten, karln är tjurig och har tydligen blivit en mussla så inte fasen vet man vad problemet är, jätte lätt och lösa det då! Försöker jobba på och hålla humöret uppe men snart kommer fan Djävuls Lollo fram, känner hur hon drar i mig. Är det ok och känna så?! Jag håller sakta på att tyna bort, vart är jag?! Jag går omkring med mitt falska leende men det är inte äkta, jag vill bara må bra. Hallå är det för mycket begärt?

Men som sagt klistra på leendet och kör på... skit!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag ä inte bitter :C

2010-06-16 @ 21:56:48
Postat av: Anonym

Vad bra =)

2010-06-17 @ 09:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0