Måndag..!

Nykommen hem. Varit hos syrran sen i morse, och en sväng förbi öppnaförskolan och träffat Hanna och twinsen. De har blivit sååå stora =) Man ses inte så ofta längre, hoppas det blir bättre tills våren. Nova sover i sin vagn och jag vet att jag borde passa på att vila lite eftersom det inte händer ofta att hon sover men det är så skönt och ha båda armarna fria och kunna få bara vara en stund. Vi har även en ivrig ung hund här hemma som piper och har sig! Är det inte det ena så är det de andra!!! Jag önskar jag vore en bättre person med mer tålamod och super ork men jag är såå trött. I bland så undrar jag hur jag tänkte när jag ville ha en liten till. Var jag full eller? Älskar min sessa men att vara förälder till en liten med magknip, och jobbigt med andningen och som inte vill sova tär mer på mig än jag kunnat tro. Är jag en dålig mamma som tycker det är jobbigt?! Jag vet att det är mänskligt att tycka så men mitt dåliga samvete äter upp mig på nätterna när hon väl sover så min sömn blir drabbad. Känner mig som världens klag och negativa människa. Bläää!! Jaja det blir bättre när jag gifter mig. Hahah eller?!

Så nu tänker jag lägga mig på soffan eller sängen och ta det lugnt en sekund iaf!

Puss och kramen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0