Trött..!

Idag är jag trött, fast det har jag varit länge nu! Önskar jag kunde sova när min lilla sessa sover men hon låter som en ångvält. Ska till barn i morgon och kolla om det kan vara något tokigt eller om det bara är brosket i strupen som spökar och kommer växa bort. Vore skönt att kunna få sova ordentligt en natt utan att tro att hon ska sluta andas. Alltid ska det vara något. Magknipet har blivit bättre, hon skriker inte lika mycket men det kommer och går. Trodde det skulle vara lätt och vara spädbarn men hon har det tydligen jobbigt. Hjärtat mitt <3 Var på Bvc idag och hon hade gått upp, väger nästan 5 kilo nu, stor flicka kommer hon bli =) Ja dagarna går och de ser ju nästan likadana ut. Hoppas på att våren snart tittar fram så man kan börja vara ute mer, behöver friskluft och blå himmel. Känns som om väggarna här hemma kryper på än. Ska på UTV med stora killen idag, hoppas det funkar bra i skolan för honom. Tiden har sprungit iväg med honom det inser man när man har en liten i familjen igen. Ja läget ser ut så här nu, krävande men jag älskar min familj <3 All kärlek...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0